×

Błąd

[SIGPLUS_EXCEPTION_SOURCE] Image source is expected to be a full URL or a path relative to the image base folder specified in the back-end but Zdarzenia/20101101082000/ is neither a URL nor a relative path to an existing file or folder.

W dniu 30.10.2010r., o godzinie 22.04 do Powiatowego Stanowiska Kierowania KP PSP w Braniewie wpłynęło zgłoszenie o pożarze w piwnicy w budynku  jednorodzinnym we Fromborku.

Do działań zadysponowano dwa pojazdy ratownicze: GCBA z JRG Braniewo oraz GBA z jednostki OSP Frombork. Strażacy podali prąd gaśniczy wody na palące się materiały nagromadzone w pobliżu pieca CO. Po ugaszeniu ognia oddymili pomieszczenia piwniczne. Ze względu na silne zadymienie strażacy wykorzystali sprzęt ODO /aparaty powietrzne/ oraz wentylator. Do pożaru doszło prawdopodobnie w wyniku wadliwie działającego pieca CO. Strażacy sprawdzili czy w wyniku pożaru lokatorzy budynku mieszkalnego nie zostali poszkodowani. W działaniach, które trwały 80 minut, uczestniczyły dwa zastępy ratowniczo–gaśnicze -(10 strażaków).

/ kpt. I. Ścibiorek/

{gallery}Zdarzenia/20101101082000/{/gallery}